  • Data: 2002-06-14 09:13:16
    Temat: Re: TFI bez podatku...
    Od: "..::jazzoo::.." <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oj bywaja dni, gdy wycena kontrakto terminowych na WIG20 jest
    irracjonalna.
    > Co jakis czas mozna wiec zarobic ladne pieniadze stosujac arbitraz
    pomiedzy
    > WIG20 a futures na WIG20
    Oj nie wiem czy fundusz z serii "bezpiecznych" będzie wykorzystywał
    kontrakty
    terminowe - nawet w samym arbitrażu? W dodatku, że z "ich" (TFI) założenia
    mają to być transakcjie jednoczesne, a na fut`ach nie zawsze tak się da ;-(
    Chociaż ściągnieli sobie jakiegoś dobrego speca od arbitrażu z ABN Ambro
    (Andrzej Kosiński).
    Zobaczmy - chyba też skrzystam ;-)
    Pzdr
    Marcin