eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTMUB - czytanie z e zrozumieniem › Re: TMUB - czytanie z e zrozumieniem
  • Data: 2016-09-10 09:39:46
    Temat: Re: TMUB - czytanie z e zrozumieniem
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >> Moim zdaniem doszło do nieporozuemienia
    >> odpowiedzieli Ci nie na to co pytałeś.
    >
    > Ważne, że odpowiedzieli!
    >
    >> Sprawa jest prosta - masz tylko kartę kredytową a nie masz konta zwykłego
    >
    > Ma ROR -- może niezwykły... ;)
    >

    U nich w systemie przy reklamacji jest przycisk "odpowiedz". To
    odpowiedziałem:


    "Rozpatrująca reklamację xxxxxx Pani xxxxxxxx xxxxxx być może
    zapoznała się z treścią reklamacji, ale nie dane jej było zrozumieć co
    tam jest napisane.
    Otóż nie reklamowałem braku premii z tytułu uczestnictwa w promocji
    jako REKOMENDOWANY. Jako REKOMENDOWANY zawarłem umowę o kartę i miałem
    wypłaconą premię na rachunek karty kredytowej w lipcu i sierpniu po
    100,10 złotych. Takiej też kwoty po raz trzeci spodziewam się do dnia 25
    wreśnia.

    Nie otrzymałem natomiast premii jako REKOMENDUJĄCY. Posiadam ROR w
    TMUB i z tego tytułu mogę rekomendować usługi swoim znajomym.
    I rekomendowałem swojemu znajomemu kartę kredytową. Ten znajomy zawarł
    umowę o kartę z linku rekomendacyjnego i spełnił w lipcu warunki
    (zaksięgowane w lipcu 4 płatności kartą)

    I z tego tytułu powinienem otrzymać 100 złotych NA RACHUNEK ROR jako
    REKOMENDUJĄCY za skuteczne polecenie karty.

    Radziłbym na przyszłość nie tylko czytać, ale czytać ze zrozumieniem."

    I po tej odpowiedzi przyszedł sms, że rozpatrzą kolejną reklamację nr
    xxxxxx. Cyli tą moją odpowiedź potraktowali jako kolejną reklamację .

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1