-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: wiatrak <w...@y...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: TMUB - czytanie z e zrozumieniem
Date: Sat, 10 Sep 2016 09:39:46 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 38
Message-ID: <nr0dcd$r5s$1@node2.news.atman.pl>
References: <nqlqfh$lem$1@node2.news.atman.pl>
<57cf1346$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<nqq3h4$pfl$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-69-29-59.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1473493197 27836 89.69.29.59 (10 Sep 2016 07:39:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Sep 2016 07:39:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.2.0
In-Reply-To: <nqq3h4$pfl$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:626377
[ ukryj nagłówki ]
>> Moim zdaniem doszło do nieporozuemienia
>> odpowiedzieli Ci nie na to co pytałeś.
>
> Ważne, że odpowiedzieli!
>
>> Sprawa jest prosta - masz tylko kartę kredytową a nie masz konta zwykłego
>
> Ma ROR -- może niezwykły... ;)
>
U nich w systemie przy reklamacji jest przycisk "odpowiedz". To
odpowiedziałem:
"Rozpatrująca reklamację xxxxxx Pani xxxxxxxx xxxxxx być może
zapoznała się z treścią reklamacji, ale nie dane jej było zrozumieć co
tam jest napisane.
Otóż nie reklamowałem braku premii z tytułu uczestnictwa w promocji
jako REKOMENDOWANY. Jako REKOMENDOWANY zawarłem umowę o kartę i miałem
wypłaconą premię na rachunek karty kredytowej w lipcu i sierpniu po
100,10 złotych. Takiej też kwoty po raz trzeci spodziewam się do dnia 25
wreśnia.
Nie otrzymałem natomiast premii jako REKOMENDUJĄCY. Posiadam ROR w
TMUB i z tego tytułu mogę rekomendować usługi swoim znajomym.
I rekomendowałem swojemu znajomemu kartę kredytową. Ten znajomy zawarł
umowę o kartę z linku rekomendacyjnego i spełnił w lipcu warunki
(zaksięgowane w lipcu 4 płatności kartą)
I z tego tytułu powinienem otrzymać 100 złotych NA RACHUNEK ROR jako
REKOMENDUJĄCY za skuteczne polecenie karty.
Radziłbym na przyszłość nie tylko czytać, ale czytać ze zrozumieniem."
I po tej odpowiedzi przyszedł sms, że rozpatrzą kolejną reklamację nr
xxxxxx. Cyli tą moją odpowiedź potraktowali jako kolejną reklamację .
Następne wpisy z tego wątku
- 10.09.16 09:48 wiatrak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie