eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTMUB - czytanie z e zrozumieniemRe: TMUB - czytanie z e zrozumieniem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: wiatrak <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: TMUB - czytanie z e zrozumieniem
    Date: Sat, 10 Sep 2016 09:39:46 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <nr0dcd$r5s$1@node2.news.atman.pl>
    References: <nqlqfh$lem$1@node2.news.atman.pl>
    <57cf1346$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqq3h4$pfl$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-29-59.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1473493197 27836 89.69.29.59 (10 Sep 2016 07:39:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Sep 2016 07:39:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <nqq3h4$pfl$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:626377
    [ ukryj nagłówki ]


    >> Moim zdaniem doszło do nieporozuemienia
    >> odpowiedzieli Ci nie na to co pytałeś.
    >
    > Ważne, że odpowiedzieli!
    >
    >> Sprawa jest prosta - masz tylko kartę kredytową a nie masz konta zwykłego
    >
    > Ma ROR -- może niezwykły... ;)
    >

    U nich w systemie przy reklamacji jest przycisk "odpowiedz". To
    odpowiedziałem:


    "Rozpatrująca reklamację xxxxxx Pani xxxxxxxx xxxxxx być może
    zapoznała się z treścią reklamacji, ale nie dane jej było zrozumieć co
    tam jest napisane.
    Otóż nie reklamowałem braku premii z tytułu uczestnictwa w promocji
    jako REKOMENDOWANY. Jako REKOMENDOWANY zawarłem umowę o kartę i miałem
    wypłaconą premię na rachunek karty kredytowej w lipcu i sierpniu po
    100,10 złotych. Takiej też kwoty po raz trzeci spodziewam się do dnia 25
    wreśnia.

    Nie otrzymałem natomiast premii jako REKOMENDUJĄCY. Posiadam ROR w
    TMUB i z tego tytułu mogę rekomendować usługi swoim znajomym.
    I rekomendowałem swojemu znajomemu kartę kredytową. Ten znajomy zawarł
    umowę o kartę z linku rekomendacyjnego i spełnił w lipcu warunki
    (zaksięgowane w lipcu 4 płatności kartą)

    I z tego tytułu powinienem otrzymać 100 złotych NA RACHUNEK ROR jako
    REKOMENDUJĄCY za skuteczne polecenie karty.

    Radziłbym na przyszłość nie tylko czytać, ale czytać ze zrozumieniem."

    I po tej odpowiedzi przyszedł sms, że rozpatrzą kolejną reklamację nr
    xxxxxx. Cyli tą moją odpowiedź potraktowali jako kolejną reklamację .

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1