  • Data: 2009-07-25 18:52:18
    Temat: Re: TOiP Aliora.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:h4f0kh$ct5$1@node1.news.atman.pl...
    > Witam!
    > Umowę na KK Aliora podpisałem pod koniec czerwca, karta aktywna od 3
    > lipca.
    > Chciałem sobie zajrzeć doToiP karty kredytowej. Na stronie Aliora jest
    > TOiP ale obowiązująca od 6 lipca 2009 z taką adnotacją":
    > "Zmiana Tabeli Opłat i Prowizji dotyczy wyłącznie nowo otwieranych (tj.
    > od 6 lipca 2009 r.) produktów. W odniesieniu do dotychczasowych Klientów
    > Banku (tj. takich, którzy zawarli umowy o produkty bankowe do 5 lipca 2009
    > r.), aktualnie obowiązująca Taryfa Opłat i Prowizji nie wnosi żadnych
> [...]
    No i przyszła odpowiedź!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zdaje się , że trafiłem na "rozgarniętego" konsultanta. Na moje pytanie
    dotyczące TOiP karty kredytowej (opisałem swój przypadek, tak jak na
    grupie) ) dostałem link do tabeli , która NIE OBEJMUJE kart kredytowych.
    Szkoda gadać..........

    Cytuję:

    Dziękuję za skorzystanie z oferty Alior Bank S.A.

    W odpowiedzi na zapytanie informuję, że w odniesieniu do dotychczasowych
    Klientów Banku (tj. takich, którzy zawarli umowy o produkty bankowe do 5
    lipca 2009 r.), aktualnie obowiązująca Taryfa Opłat i Prowizji nie wnosi
    żadnych zmian.

    W związku z tym poniżej przesyłam aktualną Tabelę Opłat i Prowizji dla
    Klientów Indywidualnych:

    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/toip/toip_konta_osobi
    ste.pdf

    W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu z Infolinią
    Banku dostępną całą dobę pod numerem telefonu 19 502* lub najbliższą
    placówką Alior Banku.

    wiatrak