  • Data: 2009-07-14 13:21:52
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: ps <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzwoniłem rano, widac, że sytuacja zmienia się dynamicznie ;-)
    > Tak czy siak, albo zabulimy, albo spłata kredytu bez podglądu będzie
    > utrudniona.

    Czy macie jakieś świeże informacje dotyczące konta technicznego w Mille?
    Nie mam zamiaru mi nic płacić za prowadzenie konta bo przy podpisywaniu
    umowy na kredy hipoteczny zostałem poinformowany że bezpłatne konto będę
    miał dopóki będę miał kredyt. Umowa ustna też chyba jest wiążąca.
    Z tego co słyszałem to jeżeli nie udostępnią wglądu przez internet
    do konta technicznego to będą musieli o aktualnym zadłużeniu informować
    klientów listownie. A to przecież koszty...