  • Data: 2009-07-27 09:37:44
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: Michal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lip, 08:26, Wojtek <w...@i...pl> wrote:
    > W piątek w W-wie przekształciłem konto Premium w Lokacyjne. Trwało to
    > może z trzy minuty (pewnie dlatego, że nie miałem kart do konta).
    > Doradca w oddziale szczęśliwy nie był, ale nie wciskał żadnych kitów,
    > że nie można. Aneks jest za darmo. Konto Lokacyne widać w Millenet,
    > ale przelewu się z niego nie zrobi - czyli zgodnie z aneksem tzw.
    > "dostęp bierny".
    >
    > Pozdrawiam i ZAPRASZAM DO ODDZIAŁÓW ;)

    Drodzy Państwo

    W sprawie rachunków technicznych sprawa jest mocno komentowana na
    forum KupFranki.pl.
    Generalnie - prawnicy doradzają nei wypowiadać w tej chwili konta ROR
    w CHF - Bank może wypowiedziec umowe kredytu hipotecznego i pozniej
    bedzie ciaganie sie po sadach o uznanie zapisu w regulaminie za
    bezskuteczny. Zaleznosci miedzy umwoami i regulaminu nie lamia prawa
    tak dlugo jak konta sa bezplatne. Dla przecietnego Kowalskiego sprawa
    sadowa to bedzie horror.

    Zainteresowanych tematem konta w CHF zachecam do zlozenie podania
    "analogowo" na pismie, z pieczatka potwierdzajaca wplyniecie, o
    konwersje platnego rachunku walutowego na bezplatny rachunek walutowy
    sluzacy do obslugi kredytu. Zlozyc najlepiej do konca lipca 2009.
    Doradzam powolanie sie na raport uokik, rozdzial E, pkt 26. To co robi
    Millenium wyglada na pogwalcenie Kodeksu Cywilnego.

    W wypadku odmowy - zadajcie stanowiska Banku na pismie.
    To pozwoli udokumentowac stanowisko banku i zlozyc zawiadomienie do
    UOKiK o mozliwym naruszeniu zbiorowych interesow konsumentow. UOKiK
    sprawe juz zna i czeka na formalne skargi.

    Raport UOKiK - tutaj:

    http://www.uokik.gov.pl/download/Z2Z4L3Vva2lrL3BsL2R
    lZmF1bHRfb3Bpc3kudjAvODYvMS8xL3JhcG9ydF9rcmVkeXR5X2h
    pcG90ZWN6bmUucGRm