  • Data: 2009-08-13 17:01:05
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: Michal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Sie, 22:47, " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    > Nie zaproponują, prestige tylko ładnie wygląda w reklamie. Między oddziałami
    > detalicznymi a prestige bywa wewnętrzna konkurencja, więc jeśli twoją kasę
    > zgarnie detal, to jej tak szybko nie odda (jeśli w ogóle).
    >
    > --

    Do prestige bedziesz musial pojsc sam - zapomnij, zeby detaliczni ci
    to zaproponowali.
    Jest jednak ALE

    sa niejasne zapisy w regulaminie dot. obslugi produktow kredytowych w
    wypadku likwidacji konta prestige.
    Mnie to odstraszylo.
    Wycofalem wszystkie depozyty z Millenium, bo nawet aukcje lokat
    terminowych przestaly byc lepsze niz np. taki ROR w eurobanku.
    Przesrali sobie u mnei ta akcja dezinformacyjna o oplatach za konta
    walutowe.

    Notabene, otrzymalem pisemne potwierdzenie, ze konto walutowe bedzie
    prowadzone bezplatnie. BAnk jednak nie zapewnia ze ten stan sie nie
    zmieni w przyszlosci. Moze byc ciekawie.

    Pazywiom uwidim. Na pewno Millenium stoczylo sie w przecietnosc z
    oprocentowaniem produktow depozytowych, wiec na razie nei dam im
    zarobic.