  • Data: 2009-07-18 09:57:15
    Temat: Re: TW Docent kontra głos wolnej europy....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolego Endriu, ostatnio mało się udzielałeś więc myślałem, że trochę
    > zmądrzałeś. A Ty znowu wklejasz artykuł jakiegoś sfrustrowanego oszołoma,
    > który zamiast pogratulować J.Buzkowi że został przewodniczącym Parlamentu
    > Europejskiego wypisuje jakieś dyrdymały o TW Docencie i TW Karolu.
    >
    > Tobie natomiast zalecam głębszą refleksję nad przyczynami klęski UPR w
    > wyborach do Europarlamentu i katastrofalnych notowań tej niszowej partii w
    > sondażach.

    W mojej opini to póki co największa klęske ponosi europa której gospodarki
    ewidentnie się zwijają na skutek Unijnej biurokracji ....
    Tak to jest jak na przywódców europa wybiera sobie największych
    nieudaczników takich jak TW Docent, którzy w swoich krajach doprowadzili
    swoje ojczyste budżety na skraj bankructwa....

    Żywe obrazy okrągłego stołu
    http://www.upr.org.pl/main/artykul.php?strid=1&katid
    =66&aid=8312

    "[...] Rechotem historii jest to, że ci co mienią się zbawcami od "sowietów"
    i RWPG prowadzą nas w obięcia następnego Związku Socjalistycznych Republik
    Europejskich.
    Wygląda na to, że tym razem bezpowrotnie. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/