  • Data: 2009-07-25 17:32:08
    Temat: Re: TW Docent kontra głos wolnej europy....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zrozumiałeś mnie. Napisałem, że według poglądów głoszonych przez
    > publicystów związanych z UPR świat jest czarno-biały.
    > Według UPR wszystkie kraje zostały ogarnięte plagą "socjalizmu" i tylko
    > UPR
    > głosi program naprawy gospodarczej świata poprzez powrót do "czystego"
    > kapitalizmu.
    >
    > Ale to tylko publicystyka, realny świat istnieje poza felietonami i
    > mrzonkami
    > głoszonymi przez UPR.
    > Grupka zwolenników takich jak Endriu, sys29 i Ty to niepoprawni marzyciele
> [...]

    A tam od razu mrzonki.....

    Przeciętna płaca w Niemczech wynosi 2000 Euro. Benzyna kosztuje niemalże
    tyle samo co Polsce. Nowy VW w Polsce czy w Niemczech to wydatek około 7000
    Euro czyli 4 pensje niemca (przeciętna pensja Niemca 2000 Euro), a 16 pensji
    Polaka (przeciętna pensja Polaka 2000 złotych) .

    Po prostu ktoś nas roluje na kursie złotego cały czas i tyle, a ty Sławku -
    podobno jesteś ekonomistą - udajesz że nic się nie dzieje.....

    Dlaczego za identyczną pracę (choćby nawet na zmywaku czy w hipermarkecie)
    człowiek w GB czy w Niemczech dostaje odpowiednio razy więcej szmalu niż w
    Polsce ?.

    Cuda jakieś ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/