    From: " kc" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: TW Docent kontra głos wolnej europy....
    Date: Fri, 24 Jul 2009 15:56:11 +0000 (UTC)

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > Endriu, to co napisałeś powyżej to są ogromne uproszczenia czyli czarno-
    biały
    > świat ala' UPR.
    > Ktoś kto stara się patrzeć na otaczającą nas rzeczywistość obiektywnie
    odpowie
    > Ci, że przecież nasz narodowy PKB od początku transformacji w 1989r. bardzo
    > silnie wzrósł mimo, że rzesza urzędników i biurokracji rzeczywiście
    > dynamicznie rośnie a nie spada.
    > Przypuszczam, że jesteś na tyle młodym człowiekiem że możesz nie pamiętać
    > dokładnie Polski przed 1989r. czyli tzw. "komuny".
> [...]

    Nie udzielałem się na forum przez ok. 2 mies. Ale obserwuję wypowiedzi. Czy
    ty -duży sławek vel. XXL to ten sam XXL co dwa mies. temu? Zupełnie inny
    styl wypowiedzi, aczkolwiek linia ta sama. Ciekawy jestem.
    Chylę czoła przed Endriu. Tak trzymaj, nawracaj, tych dla których PO to
    biale, a reszta czarne.

    Jestem na wakacjach, lub na zmywaku, jak kto woli.

    Pozdrawiam grupe.