  • Data: 2009-09-14 08:39:38
    Temat: Re: "Tajemnicza historia kart kredytowych"
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-09-13 17:13, Paweł wrote:

    > jest sensowna jesli sie karte splaca terminowo, a ci statystyczni
    > amerykanie przy stoliku maja oszczednosci na czarna godzine,
    > a karte splacaja czesciowo i mysla ze sa geniuszami ekonomii.
    > nie potrafia sobie w prosty sposob policzyc, ze drakonskie
    > odsetki na karcie realnie zjadaja ich oszczednosci, no ale
    > jak to lecialo w piesni o jagience...
    >
    > "tylko wzrost oswiaty moze zmniejszyc nasze straty..."

    Zgadza się :-)
    Ale ja myślałem o tych, co to jednak wiedzą trochę o co chodzi:
    jedna z tych występujących w filmie pań powiedziała, że ona spłaca
    więcej niż minimum - z czego wnoszę, że bierze "kredyt kartowy" na
    krótki czas. A to wydaje mi się sensowne w każdym układzie - w końcu
    czasami kwota zakupu przekracza nasze wolne bieżące środki...

    witrak()