  • Data: 2009-09-13 15:13:34
    Temat: Re: "Tajemnicza historia kart kredytowych"
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

    witrak() wrote:

    > Oczywiście, strategia wspomniana przez jednego
    > z 4 stałych rozmówców (mam oszczędności ale korzystam z kredytu)
    > jest bardzo sensowna

    jest sensowna jesli sie karte splaca terminowo, a ci statystyczni
    amerykanie przy stoliku maja oszczednosci na czarna godzine,
    a karte splacaja czesciowo i mysla ze sa geniuszami ekonomii.
    nie potrafia sobie w prosty sposob policzyc, ze drakonskie
    odsetki na karcie realnie zjadaja ich oszczednosci, no ale
    jak to lecialo w piesni o jagience...

    "tylko wzrost oswiaty moze zmniejszyc nasze straty..."