  • Data: 2010-06-11 12:43:09
    Temat: Re: Tajniki gieldy ;)
    Od: "Waldek" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DJ (Dominik)" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:hut6h5$k3d$1@news.onet.pl...
    > Nie ma trzeciego terminu, choć już w drugim terminie redukcje wynosza po
    > 99,98%
    > Niewykorzystane prawa przepadają, wirtualna strata na rachunku wynikająca z
    > odcięcia praw i przeliczenia wartości akcji staje się wtedy stratą
    > rzeczywistą. Trzeba albo zrobić zapis, albo upchnąć prawa poboru na rynku gdy
    > są notowane.

    W sumie tak strata to strata - ale co do tej straty,
    toco to za strata (dla przecietnego kowalskiego) - a ci chyba najglosniej
    krzycza ;)
    skoro PP sa notowane po 3-4 gr +1,10 to na dzis cena akcji = 1,13
    a kurs jest obecnie ok. 1,17 - wiec zeby te potencjalne 4gr roznicy
    stanowily jakas znaczaca strate to trzeba by miec naprawde duzo tych PP ;)

    Ale wracajac do tematu - czyli jesli zapisow bedzie mniej niz wyemitowanych
    akcji
    to zostanie ogloszone zapis na dodatkowe akcje w liczbie X + potencjalna
    redukcja
    a gdyby i to nie wypalilo (brak chetnych do objecia akcji w 2 turze ) - wowczas
    zaczyna sie problem
    tylko wlasnie - ciekawi mnie to, co "potencjalnie" mogloby byc wowczas :)