eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTak działa obsługa pewnego banku w Warszawie.Re: Tak działa obsługa pewnego banku w Warszawie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tak działa obsługa pewnego banku w Warszawie.
    Date: Mon, 16 Jan 2006 22:51:31 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <dqht4m$lgf$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dq58cc$4cl$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@4...com>
    <43c659c3$0$17938$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <c...@4...com>
    <dqbkbj$amh$1@inews.gazeta.pl>
    <p...@4...com>
    <dqc25e$8es$1@inews.gazeta.pl> <dqdetj$ggu$1@main.viknet.pl>
    <dqfnfp$97l$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 24-107-4-150.dhcp.stls.mo.charter.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1137473494 22031 24.107.4.150 (17 Jan 2006 04:51:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Jan 2006 04:51:34 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <dqfnfp$97l$1@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:375269
    [ ukryj nagłówki ]

    zdegustowany wrote:
    > Witam
    >
    >
    >>Cóż - ja czytałem ze zrozumieniem i to co przeczytałem brzmiało
    >>żałośnie. Opieranie całej dyskusji na pomyłce jest żałosne.
    >
    >
    > To nie była pomyłka tylko celowe wprowadzenie w błąd:
    Generalnie to się pieniaczysz.

    > 1. trzykrotnie dopytywałem czy to co mówi konsultantka to prawda

    No i co z tego.
    Bardziej się liczy fakt, czy coś ci się do zwrotu należy czy też coś
    masz wpłacić, a nie to że babka w przeciągu kilku minut spojrzałą nie
    tam gdzie trzeba.

    Zrozumiałbym cie, gdyby babka ci powiedziała, że coś jest do wypłaty i
    masz sie po to zjawić osobiście i domgałbyś się zwrotu kosztów przyjazdu
    po coś czego nie ma.

    > 2. jak się okazało że nie będę nic wypłacał to nagle powstały zaległości
    zaległości były od samego początku, zresztą sam to przyznałeś, że o tym
    wiesz

    > 3. po konsultacji na zapleczu konsultantka obróciła monitor żebym nie widział
    > co na nim widać
    >
    też bym odwrócił, bo się jeszcze pieniacz przczepi do jakichś innych
    cyferek na monitorze i będzie się domagał wypłaty tego co zobaczył
    mimo,że to np. była data, a nie kwota.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1