  • Data: 2010-12-08 12:22:37
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > O kurcze, spisek węsze?
    > Tez jakiś kredyt brałem ale zaden socjalista mnie do tego nie przymusił

    :-)
    Sytuacja Cię zmusiła... realia...

    > ,
    > Mamy czas

    Skutek: spadek siły nabywczej pieniądza
    Przyczyna: tworzenie pieniędzy z powietrza.
    Tego nie da się opisać w poście, ja nie mam czasu i nie wiem czy umiałbym to
    dokładnie wyłożyć ale w necie jest cała masa materiałów na ten temat, sporo
    po angielsku niestety. W kasięgarniach są książki - polecam np. tą Murray-a
    Rothbard-a
    :
    http://merlin.pl/Wielki-Kryzys-w-Ameryce_Murray-Newt
    on-Rothbard/browse/product/1,816305.html

    Duuużo wyjaśnia w tym temacie.

    Pozdr.