  • Data: 2010-12-08 13:34:31
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zawsze w takich sytuacjach pytam: co ciebie trzyma w tym systemie?

    Czuję się patriotą i czuję się w obowiązku sprzeciwiać się temu systemowi.

    > Szczegóły poprosze jesli można. chętnie sie dowiem co mi zrabowano.
    > No i nie odpowiedziałes na pytanie- ile zapłaciłes urzednikom załatwiając
    > pozwolenie/budując dom?
    > Ile zapłaciłes bankierom nie pytam bo bankierom płaci sie dobrowolnie
    > urzednikom juz nie dobrowolnie.

    Dobrowolnie, niedobrowolnie.... placisz i nawet nie wiesz kiedy.
    Płacisz na każdym kroku. Cała masa podatków pobierana jest w sposób
    niejawny!
    Np. gazeta mogłaby kosztować mniej gdyby nie podatek jaki płaci drukarnia za
    papier, szkodliwośc farb których używa a wydawca za podatek bankowy, który
    przeniósł się na jego kredyt - wszystko po kolei się dodaje a płaci za to
    ostatnie ogniwo czyli ty jako nabywca.
    System socjalistyczny celowo jest tak skomplikowany aby przeciętny obywatel
    się w tym nie połapał i myślał, że nic mu się nie zabiera oprócz tego co
    widzi wprost na kwitku z pracy.

    > Całkiem dobrze sie z moja niewiedza czuję. A to jets dla mnie
    > najwazniejsze

    Raczej z niewiedzą. Ale muszę Cie pocieszyć, ja zacząłem się intereosować
    tym wszystkim całkiem niedawno i wtedy tęż się z moją niewiedzą nieźle
    czułem.
    A jeszcze zapytam - jak się czujesz żyjąc na koszt przyszłych pokoleń,
    Twoich dzieci jeśli je masz?
    Tylko nie pisz proszę, że nie żyjesz na ich koszt. Każdy nas żyje i po
    głosowaniach kolejnych widać, że żyć chce albo nie zdaje sobie sprawy co to
    dług publiczny.

    Pozdr,\