  • Data: 2009-03-08 19:33:15
    Temat: Re: Tanie konto firmowe do DG.
    Od: "mirek" <m...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam e-konto, 2xe-max, 4xe-max plus, 4xemax walutowy, mBiznes konto,
    > mBiznes Max, 3xmBiznes Plus, 4xmBiznes max walutowy
    ( ...)
    Wow! Niesamowite, jeśli dobrze policzyłem to 22 rachunki :) Moja DG jest
    "t.zw". Od kilku lat pracuję u jednego zleceniodawcy (budownictwo), od
    ktorego przychodzą 2 przelewy na konto w miesiącu. Nikogo nie zatrudniam. Do
    szczęścia wystarczy mi darmowe konto z darmowymi przelewami do ZUS i US.
    Przydałaby się bezpieczna karta do płacenia w internecie i możliwość
    doładowania telefonu.