eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTanie płacenie w tanich liniach lotniczychRe: Tanie p?acenie w tanich liniach lotniczych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tanie p?acenie w tanich liniach lotniczych
    Date: Wed, 24 Feb 2010 20:16:00 +0400
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <hm3jc4$5b6$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hltdn3$r01$1@inews.gazeta.pl>
    <hluamj$l0e$1@inews.gazeta.pl><hlvv93$87s$1@inews.gazeta.pl>
    <hm04fj$1cjh$1@news.mm.pl><hm0gc3$9t3$1@inews.gazeta.pl>
    <hm0jge$s5s$1@atlantis.news.neostrada.pl><hm10fh$f6c$1@inews.gazeta.pl>
    <hm1hp6$mhk$1@nemesis.news.neostrada.pl><hm2pj1$4jp$1@inews.gazeta.pl>
    <hm3ebv$6fc$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94-43-133-249.dsl.utg.ge
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1267028165 5478 94.43.133.249 (24 Feb 2010 16:16:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Feb 2010 16:16:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: kashmirix
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:519491
    [ ukryj nagłówki ]

    xbartx <b...@h...net> had the courage to write:
    > Dnia Wed, 24 Feb 2010 12:55:53 +0400, kashmiri napisał(a):
    >
    >> ju?. dzia?a?
    >>
    >> [[?aee?nó?OE?]]
    >
    > Nie bardzo. Lepiej już sobie daj spokój i pisz bez pl-literek :)

    Już będzie ok.


    > A wracając do tematu. Założyłem sobie konto na tym Neteller, ale ni
    > cholery nie chce mnie wpuścić i cały czas mam coś takiego po zalogowaniu:
    >
    > Your account has been closed albo Your account is currently unavailable
    >
    > Niby coś tam patrzyłem w online help, ale nic ciekawego się nie
    > doczytałem.

    Ja też miałem identycznie, kliknąłem ticket do pomocy i następnego dnia
    oddzwonili. Zaskoczony byłem nawet, że taki sympatyczny gościu. Tyle że ja
    to przypisałem adresowi IP - co zresztą gościu potwierdził (don't try to log
    in from Georgia or any unsupported country).

    Zobacz też, czy nie przyszedł na skrzynkę automat, że musisz im dosłać
    mailem skany dokumentów tożsamości. Ja musiałem.

    Mi wszystko zajęło 2-3 dni - a potem już działało.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1