    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tasmy prawdy
    Date: Thu, 3 Jul 2014 23:14:08 +0200

    "J.F." 53b59aef$0$2363$6...@n...neostrada.pl

    > No, 20 mln osob po 6 zl co miesiac to 1.44 mld. Spora kwota.

    Tyle, ile chcą rodzice niepełnosprawnych ludzi.

    > Oni tych odsetek nie sumuja rocznie ?

    ZUS wysyła (płatne -- 8 pln) monity. :)
    Nie wiem, jak z US.

    > No jak nie sila ? Po co ci takie zaswiadczenie ?

    Do przetargów i całej masy innych rzeczy.

    > Bo panstwo wymaga, jakby urzednik z jednego
    > okienka nie mogl sprawdzic w sasiednim ...

    Nie rozumiem.

    > Ukrocilo ?

    Nie ukrOciło, ale ukróciło.

    krocie, krocić, krotność
    krócić, ukrócić, skrócić, skracanie

    > 50 zl wydawalo sie duzo, wiec podatku moglo byc np 100 zl :-)

    Więc 50% za 2 dni?

    > Oj tam, jeden mandacik, a punktualnosc na pare lat starczy :-)

    Nienawiści na parędziesiąt.

    > Nie mowie teraz o nim - beda ludzie, co powinni zaplacic duzo, wiec nie zaplaca
    wcale ... wiec musza byc kontrole.

    Dużych państwo nie tylko zwalnia z podatków, ale nawet dotuje -- pisałem
    już o tym. Nawet Citi dostał dotacje od USA.

    > To ja moze sie spoznie 10 lat, zaplace potem z odsetkami, i prosze mi nic nie robic
    do czasu wplaty :-)

    Za spóźnienie z zapłatą jest inna kara (chyba nie
    ma) a za spóźnienie z deklaracją inna -- wysoka.

    > No i dlatego mandacik za 50 zl :-)

    Państwo ma bronić przed rabunkiem czy rabować?

    > Eee tam powazne,

    Bardzo poważne.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'