  • Data: 2004-05-31 17:12:41
    Temat: Re: Tęgie głowy z Inteligo (długie)
    Od: SebCz <a...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przypomina mi się scena z filmu:

    - Ależ on jest anglikiem!
    - Masz rację.
    - Nie mogę byc anglikiem skoro jestem amerykaninen!
    - Masz rację.
    - Nie może być tak być, że i ja i on mamy rację!
    - Masz rację!

    Hmm. Gdy jednego dnia wypłacasz kwotę i robisz sobie debet i tego samego
    dnia go wyrównasz, nie zapłacisz ani grosza odsetek. System banku tego po
    prostu nie widzi, dopóki nie zamknie dnia. Wiele osób korzysta z tej
    sympatycznej cechy banków :)
    No więc załóżmy, że zadłużyłeś się na 1000zł. Wpłacasz z powrotem 1000zł i
    wypłacasz 50zł. Dla systemu to jest tak, jakbyś wpłacił 950, a więc nie
    pokryłeś debetu.

    I tu widzę rację banku.

    Twoja racja polega IMHO na tym, że nigdzie w (przytoczonym) regulaminie
    nie ma mowy o tych niuansach (chyba) i określenie 'ma nastąpić wpłata' w
    Twoim przypadku zostało to dotrzymane, bo wpłaciłeś. A że tego samego dnia
    wypłaciłeś, hmm, nie wiem czy jakiś bank zareagowałby inaczej ?

    --
    ---
    Pozdrawiam