eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją...
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5f522616$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5228e2$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <m...@p...waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <m...@p...waw.pl> <5f56049e$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@p...waw.pl> <5f58bf15$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@p...waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <m...@p...waw.pl>
    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Thu, 24 Sep 2020 12:49:10 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <m...@p...waw.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl-PL
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <5f6c79a6$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 193.0.80.79
    X-Trace: 1600944550 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31100 193.0.80.79:62366
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2849
    X-Received-Body-CRC: 3475163582
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:653215
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11.09.2020 o 21:48, Krzysztof Halasa pisze:
    > Marek <f...@f...com> writes:
    >
    >>> Nie widzę takiej implikacji.
    >>> Statystyka także jej nie potwierdza.
    >>
    >> Statystyka czego?
    >
    > To był jeden konkretny przypadek. Powiedzmy że było takich łącznie
    > kilkadziesiąt. Jasne jest, że (jeśli tylko klient będzie zdeterminowany
    > odzyskać stratę) koszty takiej "wpadki" poniesie bank i ew. operator
    > (w niewielkim stopniu).
    >
    > Banki po prostu muszą zrozumieć, że numer telefonu to nie jest
    > wystarczające narzędzie do stwierdzenia z kim mają do czynienia,
    > i tyle. Utrudnienia związane z samymi kartami, bez rozwiązania problemu
    > u źródła, tak naprawdę niczego tu nie zmienią.
    >
    > Należy też zauważyć, że problem prawdopodobnie zaczął się od klienta,
    > który umożliwił w jakiś sposób poznanie hasła do swojego konta
    > złodziejowi. Wiem, jest wiele takich możliwości i trudno wymagać, by
    > każdy był 100% bezpieczny.
    >
    > No chyba że bank na "piękne oczy" zmienia te hasła każdemu, kto o to
    > poprosi - nie wiem. Tym bardziej byłby to problem w banku.
    >


    "Przestępcy musieli wiedzieć, z jakiego banku korzystał rolnik.
    Zadzwonili z numeru pana Zbigniewa na infolinię i udało im się
    zresetować hasło"

    Najpierw na piękne oczy dostajesz kartę sim. Potem na piękne oczy
    dostajesz hasło do konta. No genialne zabezpieczenia po prostu, chyba
    przeniosę oszczędności pod materac.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1