eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTelefon z Domaniewskiej DC (Multi)Re: Telefon z Domaniewskiej DC (Multi)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Telefon z Domaniewskiej DC (Multi)
    Date: Tue, 9 Mar 2004 20:41:21 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 37
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl
    Message-ID: <c2l6np$h5m$1@news.onet.pl>
    References: <c2kskc$gul$1@news.onet.pl> <c2ku4a$b3p$1@news2.ipartners.pl>
    <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179047124.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1078861369 17590 62.179.47.124 (9 Mar 2004 19:42:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Mar 2004 19:42:49 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:289972
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote:
    > Klienci psioczą, bank przeprasza, a wszystko pozostaje po staremu.
    > Do rzyci z takim podejściem.

    No, nie badz taki ;) Niektore ze zglaszany rzeczy poprawili i ciagle nad
    nimi pracuja - a to wazne.
    Kolejki o niektorych godzinach to rzecz typowa chyba we wszystkich bankach
    (tak, tak nawet w Fortisie sie czeka ;).
    Mnie osobiscie taki opiekun sali jak na Krolewskiej czy Senatorskiej bardzo
    sie podoba - bo zdecydowanie odroznia to Multi od innych bankow.
    Moze sie zle przyzwyczailem z tych nielicznych w sumie wizyt? Nie wiem. Ale
    wnetrze placowek tak wymyslili, ze praktycznie wszyscy pracownicy sa
    pochowani - wiec nie bede latal i sprawdzal, czy ktos mnie moze obsluzyc ;)

    Jednym slowem - kolejki - ok, da sie przezyc (chociaz specjalnie w takich
    mniej zatloczonych godzinach chodzilem), ale w obsludze trzeba byc
    konsekwentnym we wszystkich placowkach, skoro jest rachunek odmiejscowiony.

    Do Millennium ide - i wiem, ze musze przy drzwiach czekac, az ktos sie
    zwolni. Do BZ WBK, PKO BP, Pekao SA i tak dalej rowniez.
    Tak samo nawet w Lukasie czy Fortisie. (z opcja, ze mozna sie walnac w
    fotelu i np w Fortisie przejrzec prase ;).

    W Multi jak pies Pawlowa oczekiwalem, ze ktos mi powie po tych 5 minutach,
    ze to jedno czynne stanowisko:
    a) zaraz sie zwolni
    b) ktos poszedl na zaplecze ;)

    Inna sprawa, ze jesli widze, ze jest wiecej osob - to spokojnie sobie
    czekam.

    Reasumujac ;) Trafila sie normalna sytuacja z zycia polskiego banku, ktora
    nie powinna byc typowa rzecza w Multi i ktora moim zdaniem nie byla - bo bym
    nie o tym pisal porownujac do Krolewskiej.
    A czy cos sie, he he zmienilo - to sprawdze juz niedlugo, bo sprawy przeciez
    do konca nie zalatwilem..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1