eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTelefon z Fortisa w sprawie kartyRe: Telefon z Fortisa w sprawie karty
  • Data: 2007-06-15 12:14:07
    Temat: Re: Telefon z Fortisa w sprawie karty
    Od: Algomat <i...@s...in.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    LPoD pisze:

    >
    >> I jeśli nie odbiorę telefonu lub zaprzeczę to blokuje kartę. Blokuje a
    >> nie zastrzega.
    >
    > A jaka to różnica? Domyślam się, że blokadę można anulować,
    > a zastrzeżonej karty "odstrzec" się nie da. W sumie logiczne,
    > bo przecież w takim wypadku, gdy nie mogą się z Tobą skontaktować,
    > sprawa może się jeszcze wyjaśnić. A w moim najwyraźniej nie mają
    > pewności, czy karta została skopiowana (albo wręcz mają pewność,
    > że była). Więc zastrzeżenie jest tu chyba jest jak najbardziej
    > na miejscu.
    >

    Kiedyś pytałem, powiedzieli,że tak jest lepiej dla klienta.
    Zablokowaną kartę mogę odblokować. Jeśli karta została zastrzeżona to
    muszę poczekać na nową. A to może potrwać.

    --
    Algomat
    http://www.placieniszki.org

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1