  • Data: 2012-03-17 20:40:12
    Temat: Re: Telefonu w mBanku ciąg dalszy...
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.03.2012 21:09, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    > Kosztował chyba 10 złotych za rok przychodzących.
    > A przed nim miałem bodajże numer spiralkowy 635935
    > w Polkomtelu, przed którym miałem jeszcze jakiś...
    >
    > Obok tego mam dwa niewykorzystane startery.
    >
    > Tak wygląda sprawa od strony SIM.
    > Co do reszty -- mam za sobą dwie Motorole z wyciąganymi antenkami,
    > które później posłużyły za ładowarki akumulatorków AA, jeden aparat
    > komuś oddałem, cztery leżą u mnie nieużywane, ale niemal ;) sprawne
    > (jeden cicho mówi, w drugim blokują się klawisze, trzeci nie nadaje
    > się do tokenów) i jeden mam sprawny, używany z wiadomym numerem...

    WOW! Urzekla mnie twoja historia, NTG, idz na pl.misc.telefonia.gsm i
    tam sie wyplacz.

    > Możesz nie czytać mnie, jeśli masz kłopoty z czytaniem. :)

    Ty masz problem ze wszystkim. I zaraz pewnie napiszesz stek bzdur na
    temat tego, ze jakis biskup cie kiedys skrzywdzil i przez niego masz
    grzyba w mieszkaniu.

    > Dla mnie to w sumie około 80 rozmów w moim wypadku i jeszcze więcej w
    > płaskim. :)

    ROTFL! 10 minut czy 5 zl? Na grupie nie umiesz sie strescic w jednym
    zdaniu, tylko piszesz farmazony na 200 linii (wiekszosc obok wlasciwego
    tematu) i mam uwierzyc, ze prowadzisz 10-sekundowe rozmowy telefoniczne?
    Dobre!