  • Data: 2012-03-17 21:08:10
    Temat: Re: Telefonu w mBanku ciąg dalszy...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "neoniusz" jk2src$g27$...@i...gazeta.pl

    > WOW! Urzekla mnie twoja historia, NTG, idz na pl.misc.telefonia.gsm i tam sie
    wyplacz.

    Nie znasz mnie! Ja nalezę do tych, którzy płaczę rano.

    > Ty masz problem ze wszystkim. I zaraz pewnie napiszesz stek bzdur na temat tego, ze
    jakis biskup cie kiedys skrzywdzil i przez
    > niego masz grzyba w mieszkaniu.

    Raczej -- Bóg wysłuchując moich próśb, karze biskupów, dzieci
    białostockich Korteriuszy, PiSowców... :) Grzyby to efekt złej
    wentylacji -- ta zaś jest skutkiem niskiego poziomu kształcenia
    w Polsce oraz chlewikowej mentalności Polaków.

    Grzyby są częstą ,,dekoracją'' polskich domostw, ale jednym
    one przeszkadzają (mnie na przykład) a innym (zapewne Tobie)
    nie przeszkadzają.

    > ROTFL! 10 minut czy 5 zl?

    A wiesz, co to suma? Niby są sumy logiczne i arytmetyczne...
    Ale (w odróżnieniu do iloczynu) suma w obu wypadkach daje podobny efekt.

    > Na grupie nie umiesz sie strescic w jednym zdaniu, tylko piszesz farmazony na 200
    linii (wiekszosc obok wlasciwego tematu) i mam
    > uwierzyc, ze prowadzisz 10-sekundowe rozmowy telefoniczne? Dobre!

    5 złotych to 500/27=18,5185185185185 minut. :)

    Zatem w sumie daje to prawie pół minuty.

    28,5*60/80=21,375

    Zatem... Chyba liczyć nie umiesz. :)

    -=-

    PLONK Warning!!