  • Data: 2003-06-19 21:11:58
    Temat: Re: Telepekao - likwidacja
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl> wrote in message
    news:bct59t$c6h$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Po drodze minąłem dwie reklamy kredyt mieszkaniowy na 5,55% i kredyt
    > samochodowy na 9,9%. A w nagrodę dla stałych klientów kredyt odnawialny na

    Zazwyczaj overdraft jest wyzej oprocentowany od zwyklego loan'u. Nie tylko w
    Polsce, ale takze na swiecie. Staly klient nie musi korzystac z limitu
    kredytowego, moze z kredytu samochodowego, a wtedy zapewne zaplaci np.
    mniejsza prowizje niz nowy klient.
    Oczywiscie nie usprawiedliwiam tak znacznej roznicy w oprocentowaniu...

    Pozdrawiam
    Maciej