    From: Populares <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Telepekao24 rulez
    Date: Fri, 16 Jan 2004 12:13:41 +0100

    marco wrote:

    > chyba jestescie panowie bezrobotni bo nie macie co robic tylko sprawdzac czy
    > chodzi telepekao 24 i zamiast zlikwidowac eurokonto www i zamienic sobie na
    > inne eurokonto np standard i miec dostemp do do pekao 24 (nie mylic z
    > telepekao 24) ktore jest szybkie jak brzytwa !!!

    No nie wiem, czy jest takie szybkie jak brzytwa, jak dla mnie to chodzi
    wolnawo chociaż chodzi. Natomiast pekao24 ma szereg wad (nie wiem, bo
    nie miałem, być może telepekao też je ma): brak pełnej informacji o
    operacjach (tylko data, kwota i typ - np. przelew - nie ma od kogo, za
    co itp), poza tym są duże kłopoty z wydrukowaniem czegokolwiek z pekao24
    - np. historii rachunku. No i lubi być zamknięte w nocy.