eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTen sam numer tel na 2 kontach w mBankuRe: Ten sam numer tel na 2 kontach w mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ten sam numer tel na 2 kontach w mBanku
    Date: Fri, 30 Nov 2012 16:09:42 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 33
    Message-ID: <r...@4...com>
    References: <3...@4...com>
    <3...@g...com>
    <i...@4...com>
    <6...@g...com>
    <k97pa0$scn$1@news.task.gda.pl> <x...@n...atman.pl>
    <50b77f0e$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@m...cs.put.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-153-31.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1354288292 12988 78.8.153.31 (30 Nov 2012 15:11:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Nov 2012 15:11:32 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:583619
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 30 Nov 2012 14:07:42 +0100, w
    <b...@m...cs.put.pozna
    n.pl>, Maseł
    <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > W dniu 2012-11-29 16:40, SQLwiel pisze:> W dniu 2012-11-29 11:37,
    > r...@k...pl pisze:
    > >> Przerabiał już ktoś? Da się czy "system nie dopuszcza"?
    > >>
    > > Na moje oko (nick zobowiązuje) klient jest PESELem i to jest primary
    > > index w tablicy klientów. Dalej pod klientem wiszą konta. Klient może
    > > mieć kilka kont. Np. swoje-własne i swoje-wspólne-z-żoną. Jest tablica
    > > kont. Większa. Dalej - do konta jest przypisany telefon. Do każdego może
    > > być inny, ale do wielu kont może być ten sam. Pytanie: Czy zachodzi
    > > potrzeba wyszukania konta po numerze tf? Na moje oko - nie.
    > > Ale to tylko logika. Może ja się nie znam. Może "logika bankowa" jest
    > inna.
    >
    > Tu jak widac - ktos podejrzewa, ze jednak klient jest nie PESELEM, a
    > numerem telefonu :-)

    Nr telefonu może też być jako unique :>.

    > Z innej beczki wiadomo, ze w tym zastosowaniu PESEL jest tak samo zlym
    > pomyslem, jak numer telefonu, czy numer buta...

    Dlatego wymyślono już CIF.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1