  • Data: 2004-02-04 11:04:26
    Temat: Re: Tensor, AMRA nie musi szczekać :)))
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KK wrote:

    > To ja jestem wyjątkiem potwierdzającym regułę :)))))

    Roznie moze byc ;-). Mogli mi nagadac prewencyjnie marketingowych bzdur
    w cufie, zebym sie nie chcial gdzies zrefinansowac :))). W koncu dla
    nich to skarb ci klienci z najdrozszymi kredytami :)).

    > Poza tym trochę
    > mylisz pojęcia. To właśnie mechanizm bilansujący jest dla klasycznego
    > MultiPlanu. A WWJ to po prostu rachunek z kredytem. Zatem obydwa
    > produkty korzystają z mechanizmu bilansującego (w PLN oczywiście!).

    A byc moze, byc moze. Nie zwracam uwagi na to, jak ktos cos nazwal, ale
    na to jak to dziala. A z punktu widzenia efektywnego kosztu jego
    utrzymania WWJ dziala tak samo jak Multiplan z bilansowaniem. :)

    marekz