  • Data: 2003-04-09 08:55:00
    Temat: Re: Teorie Tensora okazuja sie tylko teoriami? :)
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Staaaary :) ale to dopiero wczoraj wprowadzili czy dwa dni temu.
    > P.S. Jak ktos to czyta z mBanku - to niech juz udzieli tak
    > oprocentowanego kredytu ;) hyhy

    Zgoda ale wcześniej też były interesujace widełki. Przed chwilą w ich
    kalkulatorze wprowadziłem maksymalnie atrakcyjne (moim zdaniem) dla banku
    parametry klienta. Wyszło mi oprocentowanie 9,75%. Może ty też zrobisz test.
    Jest ciekawe jakie paramtry trzeba wprowadzić aby dostać poniżej 7%. Może uda
    ci się je dobrać. Będę wdzieczny za informację. Za negatywną też. Tensor1.

    PS. Przed chwilą ktoś juz tez próbował