  • Data: 2003-05-07 18:26:48
    Temat: Re: Teraz Co???
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    l...@o...pl napisał(a):

    > OK mam juz kredyt w 3 banki, karty kredytowy nie płacony i juz nie zarabiam
    > tyle zy by dac rady płacic kazdy osobno. Czy jest jakiesz bank ktory
    > oferuje "consolidation of debts" w Warszawie?

    BPHPBK oferuja kredyta konsolidacyjna ale zabezpieczona nieruchomościa. No
    ale jak się ma nieruchomość to można też pomyśleć o jakiejś pożyczce
    hipotecznej np. w PKO BP czy BGŻ ale to zabawa w duże kwoty kredytu. Zależy
    ile wynosi łączna kwota zobowiązań. Bez nieruchmości raczej trudno będzie
    taki kredyt uzyskać.
    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

    Pozdrawiam