  • Data: 2015-08-19 08:51:08
    Temat: Re: Teraz to dopiero polecą %
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 17 sierpnia 2015 16:35:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > No nie wiem, nie wiem, w koncu jak ktos zmienia prace na lepsza, to
    > udacznik czy nie ?

    Znam sporo osób co "wyemuigrowało". Czy na lepsze nie mi oceniac. Póki co nikt z nich
    specjalnie niczego się nie dorobił a i bywały sytuacje że kuzynowi bilet kupowałem
    żeby go do Polski ściągnąć bo na tym lepszym nie dał rady
    > Poczekamy co na starosc powiesz, jak rzad powie "nie mamy pana
    > emerytury i co pan nam zrobi" :-)
    A ktoś rozsądny liczy jeszcze na ZUSowską emeryturę?
    Ja nie licze dlatego m.in mieszkania kupuje, dom wybudowałem żeby nma starość mieć
    jakiś majątek.