    From: "Krab" <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Termin splaty KK na 26.XII - zakonczenie
    Date: Thu, 17 Jan 2002 17:51:59 +0100

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a26fg4$l7i$1@news.onet.pl...
    > Niestety bylo to moje pierwsze "spoznienie" w splacie, wiec tak na prawde
    > nie wiem czy zostalem potraktowany lagodnie bo to byl moj pierwszy raz czy
    > jednak moj tok rozumowania byl poprawny.

    wiec z ciekawosci zadzwon na bezplatna infolinie i sie DOWIEDZ :-)))))
    dla swojej nawet wlasnej ciekawosci, bo lukas bank jest nadzwyczaj
    beznadziejny i pazerny ! (vide oplaty za aktywacje konta)
    mnie karta kredytowa u nich zaczyna juz pomalu kosztowac tyle co poprzednia
    w citi :-((( jako ze na skutek roznych niedopatrzen niedoplacilem po
    kilkadziesiat groszy juz chyba ze 2 razy
    Konsekwencje tego byly i SĄ dla mnie nadal szokujace - jako ze karnych
    odsetek naliczono mi kilkadziesiat zl !!
    Wlasciwie to tylko szukam okazji by uciec z KK z lukasa i zrobie to bez
    najmniejszego oporu !
    Obecnie to czekam w sumie na to co zaspiewaja w mbanku (bo boje sie ze
    bedzie to kolejny hiper drogi produkt jak izzy), ale jesli nie wyglupia sie
    z oplatami to przechodze do mbanku, jesli nie to .... hmm jakis inny ale NIE
    Lukas!
    ps
    zadalem do lukasa pytanie (przy okazji proby nieudanej reklamacji o ww kilka
    groszy) o to - kiedy owe moje zbrodnie w postaci niedoplaty po kilka groszy
    ulegna u nich przedawnieniu - odpowiedz byla stanowcza !!!
    "dla nas jest Pan niesolidnym dluznikiem i NIGDY nie nastąpi
    przedawnienie..."
    :-)
    Nawet mordercy wybacza się po latach - moja niedoplata kilku groszy jak
    widac - jest dla nich wieksza niz zbrodnia ! nie ma przebaczenia !!!!!!
    i chocby dlatego ich nie lubie