eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTest przeliczników dla kart kredytowych wydawanych w Polsce. (piątek godz. 12.00 - przyłącz się!) › Re: Test przeliczników dla kart kredytowych wydawanych w Polsce. (piątek godz. 12.00 - przyłącz się!)
  • Data: 2007-05-25 09:42:04
    Temat: Re: Test przeliczników dla kart kredytowych wydawanych w Polsce. (piątek godz. 12.00 - przyłącz się!)
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS wrote:
    > widze, ze bedzie nas calkiem sporo i kart rowniez jest wiele ;-))
    >
    > to bedzie chyba pierwszy taki zupelnie niezalezny test, informacje jakie
    > pojawiaja sie w prasie bazuja na tym co dziennikarzowi powiedza same
    > banki...

    Właśnie uruchomiłem procedurę (próbnie) i płatność idzie przez
    www.paypal.com. Z tego co było nie raz na grupie, przeliczniki paypala
    to niezła granda, także jeżeli zostaną zastosowane (a pewnie tak) to
    możemy mieć zawyżone wyniki. Nie ma to oczywiście znaczenia dla samego
    testów przeliczników ale już dla kursów bank<>kantor może mieć - czy się
    mylę?