  • Data: 2007-07-07 21:48:18
    Temat: Re: Test przeliczników dla kk
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztofsf <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > No to jutro reklamuje :(

    W piatek okolo poludnia transakcja zeszla (nie wiem, czy samoistnie, czy pomogly
    moje maile - 8-y dzien od transakcji) Kwota nizsza o okolo 4 zl niz poprzednio
    blokowana - nie wiem czy tak sie kursy zmienily, czy blokada byla zalozona "z
    gorka".

    Teraz mam blokade na 2100 rubli (rezerwacja hotelu) - zobacze co z tym dalej,
    jesli przydalyby sie przeliczniki, to moge podac.