  • Data: 2009-02-23 18:30:17
    Temat: Re: The Crisis of Credit (film)
    Od: dushek <D...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lut, 09:25, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
    > Użytkownik "dushek" <D...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:04adcb14-841a-4025-ab15-d57b7527ec01@
    f3g2000yqf.googlegroups.com...

    > Chyba autorzy nie do końca rozumieli, co i jak, no i pominęli
    > zawyżanie cen nieruchomości.
    > --------
    >
    > Nie pominęli. Zauważ, że "zawyżanie" jest pojęciem całkowicie subiektywnym.
    > Dokładnie od którego grosza i której złotówki cena 1m2 w Wawie jest
    > zawyżona?

    Jasne, pełna zgoda na subiektywizm. Z tego co wiem, to chodziło raczej
    o skrajny subiektywizm na poziomie lepianka 90tyś -> 300tyś.
    No ale skoro znajdował się ktoś kto chciał dać takie pieniądze to już
    jego problem.

    Z tego co pamiętam też, chodziło o pożyczki hipoteczne pod zastaw
    domków i tutaj wyceny były realna x2.
    Swoją drogą ciekawe co "guru" Kiosaki specjalista od nieruchomości ma
    do powiedzenia w sprawie kryzysu.