  • 1. Data: 2009-02-22 12:37:14
    Temat: The Crisis of Credit (film)
    Od: Michal Grzechowiak <m...@w...pl>

    Świetnie zrobiona animacja wyjaśniająca przyczyny kryzysu w USA:
    http://www.crisisofcredit.com/

    Pozdr.
    Michał

  • 2. Data: 2009-02-22 17:54:43
    Temat: Re: The Crisis of Credit (film)
    Od: n...@o...pl

    > Świetnie zrobiona animacja wyjaśniająca przyczyny kryzysu w USA:
    > http://www.crisisofcredit.com/
    >
    > Pozdr.
    > Michał

    Polecam jeszcze "Money as debt" na youtube. Troszkę z innej beczki ale też
    ciekawe.

  • 3. Data: 2009-02-23 07:25:43
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    > Polecam jeszcze "Money as debt" na youtube. Troszkę z innej beczki ale też
    > ciekawe.

    A ja polecam jeszcze:
    Money, Banking and the Federal Reserve (napisy PL)
    http://www.youtube.com/watch?v=Uke-gaIJaNs&hl=pl

    --
    Patryk
    www.patbank.pl

  • 4. Data: 2009-02-23 07:51:53
    Od: dushek <D...@g...com>

    On 22 Lut, 13:37, Michal Grzechowiak <m...@w...pl> wrote:
    > Świetnie zrobiona animacja wyjaśniająca przyczyny kryzysu w
    USA:http://www.crisisofcredit.com/

    > Pozdr.
    > Michał

    Chyba autorzy nie do końca rozumieli, co i jak, no i pominęli
    zawyżanie cen nieruchomości.

  • 5. Data: 2009-02-23 08:25:38
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "dushek" <D...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Pozdr.
    > Michał

    Chyba autorzy nie do końca rozumieli, co i jak, no i pominęli
    --------

    Nie pominęli. Zauważ, że "zawyżanie" jest pojęciem całkowicie subiektywnym.
    Dokładnie od którego grosza i której złotówki cena 1m2 w Wawie jest
    zawyżona?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2009-02-23 13:31:05
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    n...@o...pl pisze:

    > Polecam jeszcze "Money as debt" na youtube. Troszkę z innej beczki ale też
    > ciekawe.

    Szkoda, ze nie ma podpisów.
    W końcu nie chodzi o to by pokazać przekonanym ale tym tlumom.

  • 7. Data: 2009-02-23 18:30:17
    Od: dushek <D...@g...com>

    On 23 Lut, 09:25, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
> [...]
    >
    > Nie pominęli. Zauważ, że "zawyżanie" jest pojęciem całkowicie subiektywnym.
    > Dokładnie od którego grosza i której złotówki cena 1m2 w Wawie jest

    Jasne, pełna zgoda na subiektywizm. Z tego co wiem, to chodziło raczej
    o skrajny subiektywizm na poziomie lepianka 90tyś -> 300tyś.
    No ale skoro znajdował się ktoś kto chciał dać takie pieniądze to już
    jego problem.

    Z tego co pamiętam też, chodziło o pożyczki hipoteczne pod zastaw
    domków i tutaj wyceny były realna x2.
    Swoją drogą ciekawe co "guru" Kiosaki specjalista od nieruchomości ma
    do powiedzenia w sprawie kryzysu.