  • Data: 2010-05-28 03:00:57
    Temat: Re: To był zamach
    Od: "maniana" <g...@c...es> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:60b5.000002b8.4bfe6ca3@newsgate.onet.pl...

    > A dla mnie jest jasne, że i ty i twoi idole nie maja zielonego pojecia o
    > odpowiedzialności, że przywódcy powinni brać wszystkie konsekwencje pod
    > uwagę,
    > nie wierzyć urządzeniom, bo odpowiadają za swoje życie i całego narodu,
    > wiec nie
    > pieprz już tych głodnych kawałków. Nawet zamachy trzeba przewidywać. Gdyby
    > były osoby prywatne, można by rozwlekać się dlaczego, ale to były osoby
    > odpowiadające za cały naród, a nie potrafiły siebie ustrzec. Rozumiesz
    > skalę???

    Wsztystko pięknie, tylko co jeżeli ci co mieli dbać o bezpieczeństwo i
    chronić głowę państwa robili wszystko żeby doprowadzic do tej śmierci?
    Przecież nawet dzisiaj mówią o prywatnej wizycie której nie mieli obowiązku
    zabezpieczyć (Prezydent nie ma własnych służb specjalnych). Nie oszukujmy
    się, Putin był tylko wykonawcą zlecenia i chyba chętnie przystał na taka
    propozycję, bo teraz trzyma za gardło ryżego śmiecia i wie, że tusk zrobi
    wszystko - kacap ma go w garści - byle tylko prawda nie wyszła na jaw. Putin
    nawet nie musi prosic o pomoc w zacieraniu śladów, ryży morderca robi to sam
    z siebie od poczatku, a my możemy to codziennie obserwować.