  • Data: 2023-09-18 11:33:33
    Temat: Re: To mi dopiero Expres
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 18 września 2023 o 11:09:36 UTC+2 _Master_ napisał(a):

    > Ciekawe jak to wytłumaczysz np. mojemu synowi 18 lat co się uczy o
    > sieciach komputerowych i ma w małym palcu struktury, przpustowości i
    > materiały.

    Brawo brawo, rośnie kolejny Elon Musk.
    Weź no jakiś może md5sum z jego nazwiska i PESELu tutaj zamieść,
    bo dzięki takim zuchom, co to wszystko mają w małym palcu
    (a ew. wydaje im się, że rozumieją lepiej to, co ich ojcowie
    pracą krwawą próbują zrozumieć) Polska stanie się być może
    jeszcze za mojego życia drugą Kalifornią,
    no i chciałbym móc sprawdzić, ze to jednak on, jak powiedzmy
    za 10 lat trafi na listę miliarderów - wtedy sobie zrobię md5sum
    z jego światowo znanego nazwiska i PESELu i będę mógł ci rację przyznać.