    From: k...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Token GSM w Eurobanku
    Date: Tue, 3 Mar 2009 04:59:16 -0800 (PST)

    On Mar 3, 1:38 pm, "Mariusz " <m...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Upewnie sie ze przeczytales to co poprzednicy napisali - to odblkowanie
    > potrzebne jest tylko na te kilka sekund pobrania tokena na telefon - potem
    > zamykasz i reklamy masz gdzies.

    Bez przesady... Wiem o co chodzi....

    >  Choc szczerze mowiac to te reklamy raczej nie przychodza tak "setkami" na
    > kilka minut...

    Jesteś w błędzie.
    Rozumiem, że nie miałeś do czynienia z konfiguracją wiadomości
    sieciowych w telefonie z Windows Mobile jak również nie masz
    doświadczeń z wiadomościami sieciowymi jakie wysyłane są abonentom
    Ery. Wtedy wiedziałbyś, że twój pomysł do którego mnie przekonujesz,
    nie jest najlepszy....