eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiToken GSM w Eurobanku › Re: Token GSM w Eurobanku
  • Data: 2009-03-03 13:11:49
    Temat: Re: Token GSM w Eurobanku
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    k...@w...pl napisał(a):
    > On 3 Mar, 13:30, k...@g...com wrote:
    >
    > > W telefonach z Windows Mobile nie da się jednym kliknięciem odblokować
    > > wszystkich wiadomości sieciowych.
    >
    > Caly Microsoft....
    >
    > >Można tylko konkretne numery
    > > kanałów. Zanim ja to odblokowałbym wszystkie, minęłoby sporo czasu i w
    > > tym czasie nałapałbym z Ery mnóstwo niechcianych reklam i ogłoszeń....
    > > Wystarczy mi informacja jaki jest numer kanału, ale jak widzę z
    > > doświadczenia Eurobank ma to gdzieś, że ktoś używa "lepszych"
    > > telefonów. W banku sugerowano mi nawet zmienić telefon na starszy
    > > model, albo wykupić płatny token sprzętowy.... Paranoja...
    >
    > Zadzwon do Erobanku i pros o polaczenie z informatykiem (chyba numer
    > przy koncie online jest inny niz ogolna infolinia) - "techniczny" moze
    > bedzie zanl odpowiedz.
    >
    > Jak nie, to mozesz sprobowac (albo tu, albo na forum gsm byla techn.
    > dyskusja na temat kopiowania ) przelozyc karte sim do innego aparatu,
    > a nastepnie przekopiowac token na wlasciwy.

    Wykorzystanie do tych celów innego telefonu mogłoby pomóc, ale nawet
    dla samej zasady nie chcę bawić się w takie półśrodki. A co jeśli nie
    mam dostępu do innego telefonu? Jestem skazany na stary typ telefonu?
    To Eurobank powinien albo zmienić sposób dystrybucji tokena, albo
    zadbać o to, żeby użytkownicy telefonów z Windows Mobile też wiedzieli
    jak skonfigurować swoje telefony, żeby spełniały wymagania techniczne
    banku. Tylko jakie są te wymagania? Bo ktoś kto w instrukcji zamieścił
    info o tym, że wymagane są odblokowane wiadomości sieciowe nie miał
    chyba pojęcia o tym jak to wygląda w przypadku telefonów z Windows
    Mobile.

    A co do kontaktu z osobą kompetentną w Eurobanku to mimo usilnych prób
    nie udało mi się skontaktować z taką osobą, posiadającą odpowiednią
    wiedzę w tym temacie.... Stąd szukam pomocy na forum, bo może trafi
    się ktoś kto już przez to przebrnął.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1