    From: GiZmo <...@...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Token GSM w Eurobanku
    Date: Tue, 03 Mar 2009 15:49:54 +0100

    Marcin pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś może powiedzieć jaki jest numer kanału, którym wysyłają w
    > Eurobanku wiadomości sieciowe z linkiem do pobrania tokena GSM?
    > Sytuacja jest taka, że jak ktoś ma komórkę z Windowsem Mobile to musi
    > uaktywnić odpowiedni numer kanału, żeby dostać wiadomość sieciową.
    > Od 2 tygodni nikt w Eurobanku nie jest mi w stanie pomóc. Rozkładają
    > ręce jak pytam o numer kanału którym wysyłane są wiadomości sieciowe.
    > Nie wiedzą o czym mówię. To się nazywa kompetencja...
    > Sprawa została zgłoszona na Infolinii Eurobanku ale mam wrażenie że
> [...]

    Eurobank nie wysyła tokenów żadnymi kanałami wiadomości sieciowych (bo
    te nie służą do wysyłania takich rzeczy) tylko wiadomościami WAP PUSH,
    czyli zwykłymi SMSami (jak napisał Przemek) posiadającymi w nagłówku
    adres URL aplikacji do ściągnięcia. Gdybyś przeczytał dwa wątki do
    których linki już dostałeś to byś o tym wiedział. Odbiór takich
    wiadomości trzeba specjalnie uaktywnić w telefonie (nie działają do
    końca jak zwykłe SMS'y).

    Tak więc:

    http://skocz.pl/wappush

    Alternatywą jest po prostu wysłanie aplikacji na inny numer telefonu,
    odczytanie linka i wklepanie go ręcznie do przeglądarki i-netowej w
    Twoim smartphonie.