    From: GiZmo <...@...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Token GSM w Eurobanku
    Date: Tue, 03 Mar 2009 21:03:55 +0100

    k...@g...com pisze:

    > Nie odsyłaj mnie tu do Google, tylko sam najpierw więcej poczytaj, a
    > nie siejesz zamęt...

    Wszystko co napisałem jest prawdą, jeśli nadal uważasz że dostaniesz
    token jakimś "kanałem" to powodzenia, może ustaw kanały o numerach od 1
    do 100000 i czekaj ;). Wystarczy otworzyć pierwszy lepszy artykuł na ten
    temat np.

    http://skocz.pl/bankiertoken

    i przeczytać

    "Interesującym elementem całego systemu jest proces udostępniania
    aplikacji klientom - dystrybucja JavaTokena odbywa się za pomocą SMS
    (typu WAP-Push). Klient podczas rejestracji w banku otrzymuje SMSa z
    prośbą o zgodę na pobranie i zainstalowanie aplikacji w telefonie."

    Widać że nie masz pojęcia o GSM, nie wiesz czym dokładnie są kanały
    sieciowe i na jakiej zasadzie dystrybuowane są w nich wiadomości. Więc
    może Ty najpierw poczytaj, albo zmień bank/telefon jeśli trochę techniki
    Cię zupełnie gubi.

    Ja, korzystając z linka którego Ci podałem wcześniej, znalazłem w ciągu
    kilku minut rozwiązanie aktywacji wap push na windows mobile. Jeśli już
    uważasz mnie za "eksperta który się wymądrza" to podaj jakiś argument
    który by zaprzeczył chociaż jedynemu zdaniu które napisałem. Ale wolisz
    się opierać na jakichś bredniach znalezionych w sieci (proszę Cię, daj
    źródło do informacji że token przychodzi "kanałem" o jakimś numerze) lub
    czymś co gdzieś usłyszałeś.

    Tym się jeszcze różnimy że ja mam token eurobanku w komórce, a Ty nie. I
    sądząc po Twoim postępowaniu mieć nie będziesz. Pozdro