eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiToken w EurobankuRe: Token w Eurobanku
  • Data: 2009-05-15 09:29:25
    Temat: Re: Token w Eurobanku
    Od: jijomo <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Kois pisze:

    Wlasnie jestem po kilku rozmowach z ich doradcami, pierwsza Pani
    najpierw mi powiedziala, ze "token sie tak rozsynchronizowal, ze juz sie
    go nie da zsynchronizowac" (na 7 hasle!), kiedy zapytalem jak to mozliwe
    to chwile costam pogrzebala i powiedziala "O, jednak mi sie udalo" ;)
    Niestety logowanie nadal bylo nieudane.
    Dzwonie dalej i opisuje kazdemu po kolei te sytuacje. W koncu uslyszalem
    od dwoch roznych doradcow, ze czasem zdarza sie, ze token jest po prostu
    uszkodzony. Czyli znowu czeka mnie wycieczka do placowki. Naprawde mam
    juz tego dosyc :(

    > Możesz zrezygnować z tokena całkiem. Jeżeli uważasz, ze komputer z którego
    > się logujesz jest na 100% bezpieczny to może mieć to sens. W przypadku gdy
    > bedziesz gdzieś jechał możesz się przejść do oddziału i dostac nowy.

    Zapytalem na koniec czy moge zrezygnowac z podawania wskazania tokena
    przy logowaniu i dowiedzialem sie, ze moge zrezygnowac w ogole z tokena,
    ale wtedy nie bede mogl tez wykonywac przelewow online, a to dla mnie
    nie do zaakceptowania.
    Powiedzialem im w zwiazku z tym co mysle o tym systemie (oczywiscie
    uprzejmie, bo to nie wina doradcy).

    Jeszcze jedno, jak zadzwonilem na ich glowny numer, czyli 19000 i
    powiedzialem w czym problem to podali mi numer do dzialu zajmujacego sie
    bankowoscia elektroniczna. Oczywiscie przy kazdej rozmowie na poczatku
    minutowy wstepniak o tym, jak to witaja w eurobanku. A sekundy leca.
    Amatorszczyzna.

    pzdr. jijomo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1