eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiToken w EurobankuRe: Token w Eurobanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.poznan.
    pl!not-for-mail
    From: jijomo <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Token w Eurobanku
    Date: Fri, 15 May 2009 11:29:25 +0200
    Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <gujclr$eid$1@sunflower.man.poznan.pl>
    References: <guhrt6$ii9$1@sunflower.man.poznan.pl> <1...@k...kojer>
    <guj7sd$715$1@sunflower.man.poznan.pl> <s...@k...kojer>
    <guj9tc$a8g$1@sunflower.man.poznan.pl> <g...@k...kojer>
    NNTP-Posting-Host: c139-186.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1242379772 14925 85.221.139.186 (15 May 2009
    09:29:32 GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 May 2009 09:29:32 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <g...@k...kojer>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:486528
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Kois pisze:

    Wlasnie jestem po kilku rozmowach z ich doradcami, pierwsza Pani
    najpierw mi powiedziala, ze "token sie tak rozsynchronizowal, ze juz sie
    go nie da zsynchronizowac" (na 7 hasle!), kiedy zapytalem jak to mozliwe
    to chwile costam pogrzebala i powiedziala "O, jednak mi sie udalo" ;)
    Niestety logowanie nadal bylo nieudane.
    Dzwonie dalej i opisuje kazdemu po kolei te sytuacje. W koncu uslyszalem
    od dwoch roznych doradcow, ze czasem zdarza sie, ze token jest po prostu
    uszkodzony. Czyli znowu czeka mnie wycieczka do placowki. Naprawde mam
    juz tego dosyc :(

    > Możesz zrezygnować z tokena całkiem. Jeżeli uważasz, ze komputer z którego
    > się logujesz jest na 100% bezpieczny to może mieć to sens. W przypadku gdy
    > bedziesz gdzieś jechał możesz się przejść do oddziału i dostac nowy.

    Zapytalem na koniec czy moge zrezygnowac z podawania wskazania tokena
    przy logowaniu i dowiedzialem sie, ze moge zrezygnowac w ogole z tokena,
    ale wtedy nie bede mogl tez wykonywac przelewow online, a to dla mnie
    nie do zaakceptowania.
    Powiedzialem im w zwiazku z tym co mysle o tym systemie (oczywiscie
    uprzejmie, bo to nie wina doradcy).

    Jeszcze jedno, jak zadzwonilem na ich glowny numer, czyli 19000 i
    powiedzialem w czym problem to podali mi numer do dzialu zajmujacego sie
    bankowoscia elektroniczna. Oczywiscie przy kazdej rozmowie na poczatku
    minutowy wstepniak o tym, jak to witaja w eurobanku. A sekundy leca.
    Amatorszczyzna.

    pzdr. jijomo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1