  • Data: 2009-06-11 14:57:25
    Temat: Re: Totalna inwigilacja
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
    news:h0qukp$l1t$1@news.interia.pl...
    > "donald" news:QS5Yl.2856$L_2.1010@newsfe18.ams2

    > wola
    >
    > Nie wiem w jakim ty UK byłeś/jesteś/będziesz ale moje odczucia są zupełnie
    > inne.

    Tak, mozna takie wrazenie odczuc na pierwszy raz. Niby kazdy za zakupy placi
    karta itp. Ale jak sie blizej przyjrzysz, to wiekszosc operacji gdzie jest
    wiecej niz 20 funtow i nie jest to supermarket dokonywana jest przewaznie
    gotowka.
    Juz pisalem, tego naumial mnie zyd. On mi powiedzial co bank o tobie wie, co
    potem potwierdzilem!
    Odkad staram sie robic podobnie jak on, mam mniej reklamowek w domu, idac do
    banku bank podchodzi do mnie zupelnie inaczej, ja nie potrafie tego przelac
    na "papier" po prostu subiektywnie czuje, ze inaczej mnie bank traktuje
    odkad coraz mniej ma na moj temat informacji.

    > W PL czy UK?

    W UK w PL nie bylem 4 lata.