  • Data: 2009-06-12 11:45:30
    Temat: Re: Totalna inwigilacja
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał" news:h0tdbr$3db$1@news.ds.pg.gda.pl

    > No cóż, Kopernik i Gresham już co nieco o tym powiedzieli. Szkoda tylko,
    > że ludzie w ten gorszy pieniądz wierzą. Sam nie wiem czy bardziej
    > naiwnie czy bardziej uparcie.

    Co powiedzieli? Bo mi coś w głowie się kołata, że lepszy pieniądź wypiera
    gorszy czy coś w tym stylu. >

    > Niewątpliwie masz prawo wierzyć w co chcesz. We wróżki, skrzaty, jedynie
    > legalne środki płatnicze a nawet dobrych polityków. ;-)

    W jedynie legalne środki płatnicze wierzę bo za nielegalne kupię ograniczoną
    liczbę towarów, usług itp.
    W resztę rzeczy, które wymieniłeś powyżej nie wierzę i wierzyć nie
    zamierzam.

    > To groźba, radość czy smutne proroctwo? Zabrzmiało niczym "raczej się
    > nie doczekasz normalności i rozsądku".

    Bo się nie doczekasz. Wystarczy popatrzeć na nasz rodzimy burdel a i na
    zachodzie też nie jest lepiej.
    Pojeby wybrane przez pojebów rządzą światem :)