eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTotalnej kompromitacji BPH ciąg dalszyRe: Totalnej kompromitacji BPH ciąg dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Waldek" <s...@n...cpam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Totalnej kompromitacji BPH ciąg dalszy
    Date: Sat, 28 May 2011 22:38:11 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <irrmfj$o63$1@news.onet.pl>
    References: <irriqs$28v$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 088156164158.rzeszow.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1306615091 24771 88.156.164.158 (28 May 2011 20:38:11 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 May 2011 20:38:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    X-EsetScannerBuild: 9334
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:552916
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:irriqs$28v$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > Czy BPH jest bankiem? W każdym razie nie zachowuje się jak bank i odradzam
    > jakichkolwiek z nim kontaktów. Na każdy problem odpowiedzią jest "proszę
    > złożyć reklamację", a te giną jak w czarnej dziurze.

    No to fajnie sie probilo ;)
    Ja otworzylem rachunek firmowy w tym banku rowno 23 lata temu
    i bylem bardzo zadowolony z obslugi, powiem wprost
    ze czulem sie (obsluga) niemal jak VIP mimo w sumie skromnych obrotow.
    Po likwidacji dzialalnosci w Krakowie i przeprowadzce przeksztalcilem
    rachunek w ROR
    i jeszcze kilka lat go mialem w BPH, do momentu kiedy stwierdzilem
    ze oferta jest malo korzystna w stosunku do tego co oferuja inni.
    Najwiekszy ubaw, (ktory przerodzil sie w zniesmaczenie a pozniej frustracje)
    mialem przy likwidacji rachunku, gdyz okazalo sie ze panienka
    musi usunac na piechote wszystkie operacje (za kilka lat)
    co trwalo dobrze ponad pol godziny LOL.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1