  • Data: 2011-05-29 06:01:17
    Temat: Totalnej kompromitacji prywatyzacji a la Polonaise ciąg dalszy.
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie udowowdniliście, że polski Wedel był całkiem smaczną czekoladą, po
    czym z roku na rok stacza się na dno.
    Ale za to tłuste posady w Brukselce dla sprzedajnych "prywaciarzy" są.

    -----
    > Ja otworzylem rachunek firmowy w tym banku rowno 23 lata temu i bylem
    bardzo zadowolony z obslugi, powiem wprost ze czulem sie niemal jak VIP mimo
    w sumie skromnych obrotow.
    > Po likwidacji dzialalnosci w Krakowie i przeprowadzce przeksztalcilem
    rachunek w ROR i jeszcze kilka lat go mialem w BPH, do momentu kiedy
    stwierdzilem ze oferta jest malo korzystna w stosunku do tego co oferuja inni.
    > Najwiekszy ubaw, mialem przy likwidacji rachunku, gdyz okazalo sie ze
    panienka musi usunac na piechote wszystkie operacje co trwalo dobrze ponad
    pol godziny LOL.