  • Data: 2012-03-29 22:24:11
    Temat: Re: Totalny Off-Topic
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:jl1tcu$k5b$1@inews.gazeta.pl...

    > A ile zwrócili Ci tego podatku od złudzeń?
    > To tez tajemnica?

    Nie wszedlem w 2-gi prog podatkowy, jesli o to pytasz ;)
    - odliczylem dwoje dzieci [choc to drugie to juz kobieta]
    plus koszty za internet. US zrobil 'cofke' juz gdzies po tygodniu
    - satisfaction ?

    > Ja nie ukrywam, że płaciłem wysokie podatki od złudzeń.
    > Teraz jestem karany przez Boga za to płacenie. Tyle
    > razy zauważam:
    > -- Nie widzisz, że robię, co mogę, aby zmyć swój grzech?

    Teraz piszesz jako Leszek czy Emmanuel ?
    ups.... Eneuel <- Emmanuel ;)
    wskazowka dla innowiercow - [ heb. 'immanu 'el - Bóg jest z nami ]

    Czy czesto zadajesz sobie pytanie
    - Eli, Eli, Lema Sabachthani ? ;)

    Ale nic to. Baska da orzeszki, orzeszki sa zdrowe i pozywne
    (...) Orzechy laskowe - zawierają 65 proc. tłuszczu, 16 proc. białka,
    7 proc. cukrów oraz witaminy ( głównie E,B1, B2, PP i C), błonnik i sole
    mineralne. (...)

    - troche szkoda tylko ze to laskowe a nie wloskie :)